Veel gestelde vragen
Alles over de thuisescapes van Sam Travel
Hieronder vind je de meest gestelde vragen en antwoorden over de thuisescapes van Sam Travel. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met ons. Dan helpen wij je verder!
Over het spel
Wat zit er precies in onze thuisescapes?
Elk spel bestaat uit:
- Gemiddeld twaalf opdrachtkaarten
- Iedere kaart bevat één tot drie opdrachten, uitdagingen of puzzels
- Verhaallijn
- Beschrijving en uitleg
Ik wil een thuisescape cadeau doen, kan dat?
Leuk idee! Ja dat kan zeker. Je kunt als afleveradres het adres opgeven van iemand aan wie je de thuisescapes cadeau wilt geven.
Voor wie is het spel geschikt?
We geven als leeftijdsindicatie 12 – 99 jaar aan, maar ben je heel slim dan lukt het je misschien (met een beetje hulp) al eerder en boven de 99 mag je uiteraard ook gewoon lekker mee doen.
Met hoeveel personen kun je de spellen spelen?
Je kunt onze thuisescapes heel goed alleen spelen, met z’n tweeën en in groepen tot zes personen. Ook is het leuk om in teams tegen elkaar te spelen, bestel dan meerdere pakketten en maak het extra spannend door te kijken wie als eerste de thuisescapes oplost.
Hoe lang duurt een spel?
Onze thuisescapes zijn avondvullend, gemiddeld ben je tussen de anderhalf en twee uur bezig. Er zit geen tijdsdruk op, je hoeft niet binnen één uur klaar te zijn. Maak er gewoon een gezellige avond van samen.
Betaling en levertijd
Hoe lang duurt het voordat ik het spel in huis heb?
- Heb je op werkdagen voor 16.00 uur besteld dan versturen we je spel dezelfde dag nog.
- Bestel je in het weekend of op werkdagen na 16.00 uur dan versturen we je pakket de volgende werkdag.
Wat zijn de verzendkosten?
- Nederland: een thuisescapes van Sam Travel is altijd inclusief verzendkosten.
- België: voor verzending naar België betaal je een bijdrage in de verzendkosten van € 4,95.
Welke betaalmogelijkheden bieden jullie?
- Particulieren: betalen kan via iDEAL, ING Home’Pay en Bancontact.
- Zakelijke klanten: betalen kan via iDEAL, ING Home’Pay en Bancontact of op rekening (wij voeren hiervoor eerst een kredietwaardigheidstoets uit).
Zakelijk
Hoe maak ik een zakelijk account aan?
Op onze zakelijke pagina kun je een account aanmaken. Wij bekijken je aanvraag en na goedkeuring kun je op rekening bestellen. Natuurlijk kun je in tussentijd ook de optie gebruiken om via iDEAL, ING Home’Pay of Bancontact een bestelling te plaatsen.
Waarom een zakelijk account?
Wil je als bedrijf regelmatig thuisescapes inzetten als relatiegeschenk dan biedt een zakelijk account meer mogelijkheden. Je kunt niet alleen op rekening bestellen maar je kunt onze thuisescapes ook versturen naar meerdere verschillende adressen in Nederland en België.
Kan ik een offerte aanvragen?
Jazeker kan dat, neem contact met ons op om te overleggen.
Klachten en retourneren
Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ai vervelend, neem zo snel mogelijk contact met ons op dan lossen we het samen op.
Kan ik het bestelde product retourneren?
Dat kan alleen als de bestelling nog niet open is geweest. Neem contact met ons op over waar je het product naar toe moet sturen. Je betaalt zelf de verzendkosten voor het retourneren. Retourneren is mogelijk binnen een termijn van 14 dagen.
Ik heb een verkeerde bestelling binnen gekregen, wat moet ik doen?
Oeps, tja ook wij zijn mensen en maken soms wel eens een foutje. Heb je een verkeerd pakket ontvangen neem dan direct contact met ons op dan lossen we het snel op.